Monday, February 28, 2011

EXAMMM And DATEEEE


Okay go . Benci benci benci ! . Malas la nak exam sebenarnya , haihhhh -,- . Tadi exam Bm and Agama , fuhhhh . Bm boleh la jugak buat , takda susah mane punnn , agama pun sama senang . Soalan agama asl sikit sngt ? Aku buat tak sampai 40 minit dah siap . Padehal ada lagi 1 jam tu , haha . Tapi 1 jam tu aku gunakan untuk tidur :P , best siaa tidur tadi , cikgu tak kejut pun . Dahla aku exam sebelah cikgu , so cikgu tak tgok kiri kanan diaa , dia cuma focus kt blakang . Good :)

Besok exam apa haa ? Ahhh aku tak ambik tahu pun siaaaa . Ape sial nak jdi dgn aku ni ? Act aku tak ready lagi ni nak exam-exam segala . Menyusahkan la wehh --' . Okayyy then balik rumah , kemas rumah la kannn . After kemas rumah tu pergi date <3 . hehehe  . Orang tgh examm duduk rumah , tapi aku relaxx , chill je hang . Hahaha :P . Tapi geram jugak dgn gf aku ni kdg-kdg . Suka tekan-tekan perut aku , haihhh . Awakk awakk , itee tahu itee buncittt skitt , tpi jgnla main perut kita sngt , hihi :)


Then mcm biasalaaa hantar dia balik rumah , lepak area rumah dia kejap . Yelaaa , if balik rumah punn aku bukannya buat pape punn , So baik temankan babyy aku ni , hehe . Godeh -godeh fone dia semuaaa , check inbox message , sent message , contact semuaa . Haha stalker kan aku ni ? Relaxx laaaa , lelaki yg sejati mesti kena berbuat begitu kepada kekasihnyaaa , Cewahhh ! .

Btw sweet kan gamba atas ni ? Haa mcm ni la tadi aku dgn gf aku , Hahaha ! . Yeye sial bebual :P . Tapi takpelaa kann , senang layan diaa , tak cerewett , tapi dia suka cubit orang :( . Merahhh tau wakk tgn iteee , tapi tkpelaaa , haha dah biasaa gituu :) . Hehe okaylaaa , nak out and texting <3 . Walaupun mcm-mcm benda aku buat harini , tapi aku tak penat langsung , tapi bertambah happyy :D . Hehe k la , gtg , byeeeee :)

No comments:

Post a Comment